Sunday, January 21, 2007

Rainy Sunday

Sundown from my balcony, after the rain...

Σήμερα έχω πλήξει, βρέχει από τονπρωί, μου έχει κάνει μούσκεμα και την αιώρα, ούτε να αράξω στο μπαλκόνι μπορώ...ουφ...
Το χειρότερο βέβαια είναι οτι ο μικρός την έκανε χτες για Πορτογαλία και ειμαι μόνος. Ανυσηχώ και για αυτόν διότι ταλαιπωρήθηκε πολύ στο ταξιδι, όλα του πήγαν αναποδα από ότι μου είπε στο τηλεφωνο....και ήταν και άρρωστος.
Σήμερα, την πέρασα διαβα΄ζοντας γαλλικά...’έμαθα τα νουμερα και την ώρα Quelle heure est-il, s’il vous plaît?
Μετά δούλεψα το σιτε της εταιρείας, ;έμαθα ένα σωρό trik, (πως να κάνω το ένα και το άλλο) και άκουσα πολυ μουσική, ξέθαψα διάφορα σιντι και ανακάλυψα ότι έχω φέρει μερικά από την ελλάδα που τα είχα ξεχάσει.
Σκέφτομαι να αλλάξω και το τραγούδι στο μπλογκ, αλλά μου αρέσει πολύ κάθε που το ακούω...μμμ, το αφήνω σε εσάς αναγνώστες...αν θέλετε αλλαγή να το δηλώσετε απερίφραστα στα σχόλια..άντε γιατί βαρίεμαι κιολας...
Πήρα και τηλέφωνο στην Ελλάδα έναν φίλο από το στρατό...χθες επίσης πήρα ένα σωρό κόσμο....ευτυχώς που το voip μας έχει σώσει δηλαδής...
Eστειλα και το δώρο μου για την Ladra do bem. Ανακάλυψα ότι και η ιστοσελίδα της "Η επίθεση του γιγαντιαίου μουσακά" δεν λειτουργεί πια, κρίμα. To βράδυ θα πάω σινεμα με κάτι φίλους, να δούμε μια ταινία που δεν με τρελαίνει, αλλά καλά είναι να βγω και λίγο...
Θα πάω και στο γυμναστήριο σε λίγο....
Άντε, τα λέμε από αύριο παλι στο γραφέιο....ευτυχώς...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home