Sunday, September 02, 2007

Kassandra, Κασσανδρα

Χθες πήγαμε στην συγκέντρωση της Ουμπάντα(βλεπε παλαιότερα ποστ), όπου το μέντιουμ δέχτηκε το πνεύμα ενός ινδιάνου θεραπευτή. Σε κάποια φάση ήρθε η σειρά μου να μιλήσω μαζί του. Δεν είχα κάτι σημαντικό να του πω. Από την ένταση και δουλεία των τελευταίων ημερών είχα πόνο την πλάτη που επαγγελματίες μασσες λίγο είχαν καταφέρει να ελαφρύνουν. Αλλά δεν είχα σκοπό ούτε αυτό να το αναφέρω, μια και πίστευα ότι θα περάσει μόνο του. Έτσι τον χαιρέτισα, και άρχισε να μου μιλάει μόνος του, λέγοντας μου τα νέα μου, ναι δηλαδή ήξερε όλα τα τελευταία γεγονότα των ημερών που επιδοξώ να γράψω αργότερα. εκεί που μου μιλούσε ο ινδιάνος ανώτερος, συντονιστής της πνευματικής ομάδας τον ρώτησε αν έγινε η καταστροφή που μου είχε προβλέψει τελευταία φορά και αν όλοι οι συγγενείς μου είναι καλά....
στην αρχή τα έχασα, γιατί δεν έκανα τον συνειρμό, τι εννοούσε, και τι είχε προβλέψει αναρωτήθηκα... με τον φόρτο εργασίας είχα ξεχάσει και μετά απο δευτερόλεπτα σαστιμάρας κατάλαβα τι εννούσε... μάλιστα ήταν τόσος ο θυμός και η απογοήτευσή μου που έγραψα μεταξύ διαφόρων άλλων και ότι μου έιχε πει στο ποστ της 22 Ιουλίου από όπου αντιγράφω:

Αυτό που με στεναχώρησε όμως είναι ότι μου ειπε ότι θα επανακτήσουν την πίστη οι έλληνες, μόνο που αυτό θα γίνει μετά από μια μεγάλη φυσική καταστροφή που δεν θα αργήσει πολύ να γίνει...Πιστέψτε ότι θέλετε εσείς που το διαβάζετε, αλλά επειδή ξέρω από προσωπική ότι τα λεγόμενά του πέφτουν πάντα διάνα, εγώ στεναχωρήθηκα πολύ.

Μόνο που όταν μου το είπε, εγώ σκέφτηκα ότι αφορούσε σεισμό, και δεν κατάλαβα ότι θα ήταν θέμα εβδομάδων! Ο Ινδιάνος είχε προβλέψει τις πυρκαγίες και τώρα μου το επιβεβαίωνε!!!!
Μάλιστα του είχα ζητήσει να προστατεψει στα όρια του δυνατού τους συγγενείς μου...
Έμεινα με το στόμα ανοιχτό... Δεν μου είχε περάσει καθόλου από το μυαλό μου η συσχέτιση....
Δεν είναι η πρώτη φορά που προειδοποιεί για κάτι τέτοιο. Είχε προειδοποιήσει για την 11 σεπτεμβρίου, και η μέντιουμ περίμενε στην τηλεόραση να δει τι θα γινόταν τόσο τρομερό μέχρι τα χαράματα της Κυριακής όπου και αποκοιμήθηκε...ώρες μετά είχε αλλάξει ο κόσμος...
Χθές, μετά από αυτά, ο ινδιάνος άρχισε να με πίανει και να λέει από μόνος του ότι είμαι πιασμένος ολόκληρος και πριν προλάβω να πω κάτι άρχισε να μου κάνει κάτι δικά του στην πλάτη μου και μου ειπε ότι με ξέπιασε και ότι δεν ήταν τίποτα το σοβαρό... Πράγματι ο πόνος εξαφανίστηκε και ήμουν μια χάρά... σε γενικό σάστισμα ευχαρίστησα και υποχώρησα για τον επόμενο...
Τελικά εμείς οι άνθρωποι δεν μπορούμε να μαντέψουμε τίποτα από ότι προλέγεται όσο και ξεκάθαρα να μας το πουν...
Όμως, ίσως εξυπηρετεί ως μια απόδειξη για όποιον διαβάζει αυτό το ποστ, ότι ναι υπάρχει κάτι παραπάνω από την ύλη, και είναι κάτι πέρα από την κατανόηση μας....
I am writing that yesterday I went to the Umbanda gathering and I realized that the spirit warned me about the natural disaster that happened the last weeks on month ago! I had almost forgoten his predictions, and I imagined at the time that it would have been an earthquake or something...nothing like the summer forest fire disaster that occured in Greece last weeks...
Next time I should pay more attention on his predictions. Still few we can do against this I guess... I had writen about this prediction in my post of the 22 July, the part in red above...
At least some of you people can now evaluate that there is something beyond material world, I feel sorry I didn't spread the word at that time... proof like that could have been a strong one for my compatriots...

Labels:

6 Comments:

Blogger Leo Carioca said...

Bom, eu tenho uma certa dificuldade de acreditar em previsões. Então, não sei exatamente o que dizer sobre isso.

9/03/2007 10:36 AM  
Blogger alximist said...

Pois, tambem não sei...
mais acreditei depois disso...

9/04/2007 9:31 PM  
Blogger Alex A. said...

Απίστευτο! Μου φαίνεται θα μας κάνεις να έρθουμε Βραζιλία για μια τέτοια συνάντηση...

9/09/2007 8:52 AM  
Blogger alximist said...

Alex: Και δεν είναι το πιο περιέργο από αυτά που έχω βιώσει εδώ... Πάντως για σένα πρέπει να είναι εύκολο, όλο και στην γειτονία μου θα τριγυρνάς με κανά αεροπλάνο... Όποτε θες έλα και θα σε πάω...Φέρε και τον άνθρωπό σου να κάνετε διακοπές εδώ...
Το Σαββάτο θα πάω μια νεαρή φοιτήτρια ελληνίδα εδώ στην πόλη μου να παραστεί την τελετή...

9/10/2007 8:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tomi..Ti uperoxi mousiki dialexes.Skeftesai ta patria edafi les,kai siginoumai,kai den to perimena na siginoumai me auta ta logia.Eisai makria kai toso konta..Nancy

9/17/2007 7:37 PM  
Blogger alximist said...

Είναι που είσαι και εσύ στην ξενιτιά...
γιαυτό σε έπιασε, μην ανυσηχείς περαστικό είναι....
Πάντως και εγώ σε νιώθω πιο κοντά και ας είναι απλά ψευδαίσθηση...
και όπως είπαμε...
σε φιλώ γλυκά

9/18/2007 10:53 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home