Sunday, July 22, 2007

A melhor religião é a roupa que te veste melhor...

Achei este video sobro o candomble...
O Candoble tem uma fama ruim em Brasil, imagino por causa de falta de conhecimento e preconceito.
Assista este video,

A mensagem universal de todas as religiões é comun. Como a Mai marcia de Oxum explica, a melhor religião é aquela que se sente melhor...
Eu gosto muito o Brasil por o respseito em tantas outra formas de religião...
Em Grecia a igreja persegue e domina muito a vida cotidiana e publica. Mais os gregos tem uma falta de fe muito grande, e isso foi o que aprendí no ultimo fim de semana...
Fiquei triste com meus compatriotas.
Στο βίντεο παρουσιάζεται μια ιέρεια της αφρικανικής προελέυσεως θρησκεία Καντομπλέ, Η μητέρα Μάρσια Οσουμ, εξηγεί όρους της θρησκείας της, και στο τέλος εξηγεί ότι η καλύτερη θρησκεία είναι αυτή που σου ταιριάζει καλύτερα...
Μυνήματα που είναι κοινά σε όλες τις θρησκείες και ας οι εκπρόσωποι τους τα αποσιωπούν... Η Βραζιλία μου αρέσει πού στο θέμα της ανεξιθρησκείας που πραγματικά εφαρμόζει. Έτσι στην επίσκεψη του Πάπα εδώ ο πρόεδος Λούλα τον έκοψε όταν θελησε να τον πιέσει για την διδασκαλία των θρησκευτικών (των καθολικών) να γίνουν υποχρεωτικά στα σχολεία.
Προσωπικά δεν εχω παρευρεθεί σε δική τους ιεροτελεστία. Έχω δεί μόνο ένα κέντρο της Ουμπάντα.. Όμως το μύνημα είναι πάντα το ίδιο...
Ποιός όμως το ακούει, ε? Στην Ελλάδα του σήμερα, κανείς δεν πιστέυει σε τίποτα, και αυτό μόνο κακές συνέπειες μπορεί να έχει...
Σήμερα δεν ασχολήθηκα με το θέμα, ασχολήθηκα με την ζωή μου. Και έχω πάρα πολλά να κάνω. Ελπιζω οι προσπάθειές μου να είχαν επιτυχία και να βοήθησα κάποιους να γνωρίσουν κάτι πέρα από τα δεδομένα τους... αλλά κανείς δεν μπορεί παρά να παρακινήσει κάποιον, αν όμως αυτός ο κάποιος δεν ενδιαφερθεί, δεν προσπαθήσει, δεν κινηθεί τότε, πρέπει να το αποδεχτείς...
Ναι ίσως υπάρξει άλλη ευκαιρία, όπως μου έγραψε μια φίλη μου, αλλά ίσως όχι. Και ίσως αν υπάρξει η 2η ευκαιρία, θα μετανιώσεις που δεν το είχες κάνει με την πρώτη ευκαιριά...
εγώ έκανα ότι μπορόύσα... η συνείδησή μου είναι ήσυχη...
καληνύχτα

Labels:

1 Comments:

Blogger Leo Carioca said...

Oi. Tô voltando!
Eu já fui praticante do Candomblé e posso dizer que o preconceito que existe contra essa religião é em 1º lugar por desconhecimento mesmo.

8/04/2007 2:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home